بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هنر و علم کسب رتبه بالاتر صفحات در موتورهای جستجو مانند گوگل است.
از آنجایی که جستجو یکی از اصلیترین راههای کشف محتوا توسط افراد بهصورت آنلاین است، رتبهبندی بالاتر در موتورهای جستجو میتواند منجر به افزایش ترافیک یک وبسایت شود. در گوگل و سایر موتورهای جستجو، صفحه نتایج اغلب تبلیغات پولی را در بالای صفحه نشان میدهد و به دنبال آن نتایج معمولی یا آنچه بازاریابان جستجو «نتایج جستجوی ارگانیک» مینامند را نشان میدهد.
ترافیکی که از طریق سئو به دست می آید اغلب به عنوان «ترافیک جستجوی ارگانیک» شناخته می شود تا آن را از ترافیکی که از طریق جستجوی پولی به دست می آید متمایز کند. جستجوی پولی اغلب به عنوان بازاریابی موتور جستجو (SEM) یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) شناخته می شود.
http://karinacss.4kia.ir/info2/428308/a/
- ۰۲/۰۵/۳۱