معرفی تستر و ایندکس حرفه ای

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در خیلی از مواقع برای ما پیش آمده است که به دلایل مختلف مانند ساخت استیکر و برچسب شبکه ها مجازی مانند تلگرام نیاز داشته باشیم که پس زمینه تصویر مورد نظر را حذف کنیم ، یا شاید قسمتی از عکس باشد که حتما بخوایم آن را نیز به همراه تصویر زمینه حذف کنیم و یا فقط میخواهیم یک تصویر مشخص و معین از عکس به دست آوریم و سایر قسمت ها حذف شود و یا به دلخواه در مراحل بعدی به جای پس زمینه قبلی ، تصاویر جایگزین و جدید تری استفاده شود. ما امروز در این مطلب قصد داریم شیوه و نحوه حذف کردن عکس را در تلفن های هوشمند اندروید و به صورت تخصصی تر در نرم افزار فوق العاده فتوشاپ در کامپیوتر بررسی کنیم و به آموزش آن بپردازیم.


حذف پس زمینه عکس در اندروید

اگر از کاربران تلفن های هوشمند می باشد و برای ساخت استیکر و برچسب تلگرام نیاز به حذف پس زمینه عکس دارید و یا به سایر دلایل تصمیم به حذف پس زمینه تصویر و عکس گرفته اید ، اصلا نگران نباشید زیرا به کمک برنامه ها و اپلیکشن های فروان در این زمینه اصلا لازم نیست شما نیاز به دانش خاصی داشته باشید و تنها با چند حرکت ساده می توانید تصویر زمینه عکس های خودتان را حذف کنید برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- ابتدا برنامه Background Eraser را دانلود  و نصب کنید.

۲- پس از نصب برنامه وارد آن شوید با استفاده از گزینه Load a photo به گالری تلفن همراه خود منتقل می شود و سپس می توانید عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳- حالا قسمت مورد نظر که میخواهید پس زمینه آن حذف شود را حدودا انتخاب کنید و بر روی گزینه Crop as much as possible تصویر و محدوده مورد نظر شما ابتدا برش میخورد.

select pic1
۴-  پس از برش عکس سپس با استفاده از  گزینه Done  که بالا سمت راست برنامه مشخص هست را عملیات حذف پس زمینه را شروع کنید.
۵- حالا با سه گزینه رو به رو می شوید که به شرح زیر است:
Auto: حذف پس زمینه تصویر به صورت خودکار توسط خود برنامه.
Manual: منظور از این بخش تنظیمات دستی که برای یک بخش خاص صورت می گیرد می باشد.
توصیه می شود در این بخش اگر مبتدی هستید از گزینه Auto استفاده کنید و سپس با استفاده گزینه Done  به مرحله بعد بروید.
۶- در این قسمت میبیند که به صورت خودکار تمامی پس زمینه و بخش های اضافی عکس حذف شده است و تغیرات به خوبی اعمال شده است بر روی تصویر.

save pic2

به همین راحتی تغیرات بر روی تصویر اعمال می شود و پس زمینه تصویر حذف می شود.

حذف آنلاین پس زمینه عکس

اگر حوصله نصب نرم افزار بر روی تلفن اندروید خود را ندارید و یا با تلفن خود با حجم کمی رو به رو هستید یا به طور کل ، میخوایید با سرعت خیلی بیشتر پس زمینه تصاویر خود را حذف کنیم می توانید از روش آنلاین استفاده کنید که سرعت و دقت بیشتر دارد و باید به این نکته توجه کنید که در این روش به صورت نیمه خودکار انجام میگیرد و شما باید قسمتی از تصویر که میخواهید حذف نشود را مشخص کنید. مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید  به صورت آنلاین پس زمینه عکس های خودتان را حذف کنید.
۱-ابتدا وارد آدرس  www.clippingmagic.com شوید.
۲- با استفاده از گزینه Pick image to Upload عکس مورد نظر خود را برای انجام تغیرات بر روی سایت آپلود کنید.
۳-اندکی صبر کنید تا تصویر شما بار گذاری شود.

برای مشاهده روش های دیگر تغییر پس زیمنه عکس به تغییر پس زمینه عکس سر بزنید.

  • mahta habibi