معرفی تستر و ایندکس حرفه ای

۲۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS)، انعطاف پذیری بالا و گزینه های سفارشی سازی متعددی را ارائه می دهد. این افزونه های متنوع وردپرس را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عملکرد وب سایت خود را تغییر دهید.

https://worpress.blog.ir/1402/02/30/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3

وردپرس دایرکتوری پلاگین خود را دارد که شامل افزونه های رایگان و پریمیوم می شود. این افزونه ها به شما امکان می دهند ویژگی های مختلفی را اضافه کنید، از فرم های تماس و خبرنامه های سفارشی گرفته تا کش وب سایت و امنیت وردپرس.

 

بیشتر بدانید 

 

برخی از افزونه ها همچنین می توانند سایت وردپرس شما را تغییر دهند تا آن را به یک فروشگاه آنلاین کاربردی با افزونه WooCommerce یا یک پلت فرم آموزش الکترونیکی با افزونه های LMS تبدیل کنند. در واقع، شما حتی می توانید افزونه وردپرس خود را ایجاد کنید.

در این آموزش مراحل  را با سه روش مختلف به صورت مرحله به مرحله نشان خواهیم داد. در پایان این مقاله، نکاتی را نیز درج می کنیم که می توانید هنگام جستجوی افزونه های جدید وردپرس برای بهبود سایت خود، از آنها پیروی کنید.

 

 

https://virgool.io/@m_66977981/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-zpxqzj3whszm

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

فارسی سازی قالب

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

وردپرس به دلایل مختلفی یک پلتفرم عالی برای ایجاد دوره های آنلاین است. اولاً، سازندگان دوره‌هایی که از وردپرس استفاده می‌کنند، کاملاً مالک محتوای خود هستند، به این معنی که کنترل کاملی بر نحوه ارائه و اشتراک‌گذاری آن دارند. این امر به ویژه برای سازندگان دوره های مستقلی که می خواهند مطمئن شوند دوره هایشان نشان دهنده برندسازی و سبک تدریس منحصر به فرد آنها است، بسیار مهم است.

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از وردپرس برای دوره های آنلاین، سفارشی سازی بالای آن است. با طیف گسترده ای از افزونه ها و تم های موجود، وردپرس به سازندگان دوره اجازه می دهد تا سایت آموزش الکترونیکی خود را دقیقاً همانطور که می خواهند طراحی کنند، از جمله افزودن صفحات اضافی مانند فروشگاه آنلاین. این باعث می شود وردپرس برای طیف گسترده ای از سازندگان دوره ها، از جمله مربیان مستقل، مربیان آنلاین و موسسات دانشگاهی مناسب باشد.

https://creative-iris-w062hk.mystrikingly.com/blog/c44b3c2b68a

برای ایجاد دوره های آنلاین در وردپرس، به یک افزونه LMS نیاز دارید که شامل تمام عملکردهای مورد نیاز شما مانند بلوک های چند رسانه ای، ویژگی های درجه بندی و ارزیابی، چک کردن محتوا و زمان بندی محتوا و موارد دیگر باشد. یکی از افزونه‌های سازنده دوره‌های آموزشی محبوب Sensei LMS است که توسط Automattic، شرکت سازنده WordPress.com و Jetpack ساخته شده است.

https://virgool.io/@m_66977981/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-pa7whurcswpv

مهم است که از یک موضوع دوره آنلاین برای سایت وردپرس خود استفاده کنید زیرا با در نظر گرفتن تجربه یادگیری خوب طراحی شده است. این باید شامل بسیاری از الگوهای زبان آموز پسند برای انتخاب باشد و اغلب با در نظر گرفتن یک افزونه LMS خاص طراحی می شود.

 

ادامه مطالب 

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

 

 


آیا وردپرس یک ابزار کد است یا بدون کد؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) برای ساخت هر نوع وب سایتی است - یک سایت تجارت الکترونیک، یک نمونه کار، یک انجمن و بسیاری موارد دیگر.

وردپرس به عنوان یک پلت فرم ساده برای ایجاد وبلاگ شروع شد، اما امروزه وردپرس بیش از 43 درصد از کل وب سایت های روی زمین را در اختیار دارد و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

یکی از دلایل قابل توجه محبوبیت وردپرس این است که افرادی که دانش کمی از کدنویسی دارند یا اصلاً دانش ندارند می توانند با آن وب سایت بسازند. با هزاران افزونه و تم موجود می‌توانید قابلیت‌های زیادی را اضافه کنید. به همین دلیل است که وردپرس به طور گسترده به عنوان ابزار بدون کد شناخته می شود.

با وجود اینکه یک ابزار بدون کد است، بسیاری از حرفه ای ها و فریلنسرها از طریق وردپرس امرار معاش می کنند زیرا می توانند کدنویسی کنند.

بنابراین، شما ممکن است وردپرس را به عنوان یک ابزار بدون کد بشناسید – اما برخی از افراد به دلیل اینکه می توانند کدنویسی کنند، از آن درآمد زیادی کسب می کنند. این بدان معناست که وردپرس هم یک ابزار کد و هم بدون کد است.

 

https://www.linkedin.com/pulse/%25D8%25A8%25D8%25B1%25D9%2586%25D8%25A7%25D9%2585%25D9%2587-%25D9%2586%25D9%2588%25DB%258C%25D8%25B3%25DB%258C-%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%25BE%25D8%25B1%25D8%25B3-%25DA%2586%25DB%258C%25D8%25B3%25D8%25AA-esmaeil-ahmadi/

 

در این مقاله خواهید آموخت که چرا وردپرس هم یک ابزار کد است و هم یک ابزار بدون کد. من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه کد HTML و CSS را به وب سایت های وردپرس خود اضافه کنید.

من یک وب سایت دمو وردپرس با یک بسته نرم افزاری به نام LocalWP ایجاد خواهم کرد. می توانید آن را از وب سایت رسمی دانلود کنید.

طرح کلی مقاله
چرا وردپرس یک ابزار بدون کد است؟
چرا وردپرس یک ابزار کد است؟
چگونه CSS سفارشی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنیم
چگونه کد HTML را به پست های وبلاگ خود اضافه کنیم
افکار نهایی
چرا وردپرس یک ابزار بدون کد است؟
اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، همچنان می توانید با استفاده از یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن مانند Elementor وب سایت هایی با وردپرس ایجاد کنید. سپس می توانید با افزونه ها قابلیت اضافه کنید، وب سایت خود را برای سرعت بهینه سازی کنید و از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Elementor یک صفحه ساز محبوب کشیدن و رها کردن برای وردپرس است. می توانید از آن برای سفارشی سازی طرح ها و طرح های خود استفاده کنید.
عنصر در عمل

با نسخه رایگان المنتور می توانید کارهای زیادی انجام دهید، اما اگر می خواهید از آن بهره بیشتری ببرید، باید حداقل ارزان ترین نسخه را خریداری کنید و با آن تمرین کنید. این به شما کمک می کند تا یک طراح و توسعه دهنده بهتر وردپرس شوید.

یکی از نگرانی‌های رایج در مورد وب‌سایت‌های وردپرس این است که سرعت بارگذاری آنها کند است. اگر وب سایت وردپرس خود را به طور خاص با Elementor ساخته اید، Nat Miletic از وب سایت های Clio یک پست وبلاگی در مورد چگونگی افزایش سرعت وب سایت های Elementor خود دارد.

به غیر از Elementor، دیگر سازنده های صفحه کشیدن و رها کردن قابل توجه Divi و Beaver builder هستند.

از آنجایی که این صفحه‌سازهای کشیدن و رها کردن به شما در ساخت وب‌سایت‌های وردپرسی کمک می‌کنند، چگونه قابلیت‌هایی مانند تجارت الکترونیک، انجمن، فرم تماس و بسیاری موارد دیگر را اضافه می‌کنید؟ انبوهی از افزونه های موجود این امکان را فراهم می کند تا هر قابلیتی را که می خواهید اضافه کنید.

نمونه‌هایی از این افزونه‌ها عبارتند از WooCommerce برای افزودن قابلیت‌های تجارت الکترونیک، فرم‌های WP برای فرم‌های تماس، WP Job Manager برای ایجاد تابلوهای شغلی، Learn Dash برای افزودن قابلیت‌های پلتفرم یادگیری و بسیاری موارد دیگر.

شما همیشه می توانید یک افزونه وردپرس برای هر عملکردی که می خواهید پیدا کنید!

علاوه بر افزونه ها، وردپرس دارای دسته ای از تم های مختلف است که به شما کمک می کند تعیین کنید که می خواهید وب سایت وردپرس خود چگونه به نظر برسد. آنها همچنین به شما امکان اضافه کردن طرح های سفارشی را می دهند.

شما واقعاً می توانید بدون نوشتن یک خط کد، کارهای زیادی را با وردپرس انجام دهید. به همین دلیل است که وردپرس را می توان یک ابزار بدون کد در نظر گرفت.

چرا وردپرس یک ابزار کد است؟
توسعه دهندگان وردپرس می توانند کارهای زیادی را با افزونه ها و تم ها برای وب سایت وردپرس شما انجام دهند. اما در مرحله‌ای، اگر می‌خواهید قابلیت‌های سفارشی را اضافه کنید و آنچه را که قبلاً با پلاگین‌ها و تم‌ها انجام شده است، بسازید، ممکن است بخواهید دست خود را در کدنویسی فرو ببرید.

اگر به توسعه افزونه و تم، افزودن CSS سفارشی برای بهبود طراحی و افزودن ویجت های سفارشی علاقه دارید، باید مقداری کد در وردپرس اضافه کنید.

برای مثال اگر می خواهید یک قالب وردپرس بسازید، باید با HTML، CSS و PHP آشنا باشید، زیرا باید حداقل 2 فایل در index.php و styles.css ایجاد کنید.

فایل index.php شما حاوی مقداری HTML است که با کد PHP مخلوط شده است، در حالی که فایل CSS شما حاوی سبک های مورد نیاز برای زیبا جلوه دادن تم است.

اگر بخواهید در حال حاضر موضوع وب سایت وردپرس خود را بررسی کنید، مطمئناً تعدادی فایل PHP و CSS را مشاهده خواهید کرد.

 

 

بیشتر بدانید 

 

 

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

افزونه چیست

 

افزونه 

 

اما سوال اول، افزونه چیست؟ یک افزونه وردپرس چه کاربردی برای سایت ما دارد؟ شما هنگامی که سایت وردپرسی خود را نصب می کنید امکانات زیادی را مشاهده می کنید اما در تجارت الکترونیک، هیچگاه چیزی به طور کامل نمی تواند نیاز شما را براورده کند.

اینجاست که یک افزونه وردپرس این کمبود ها را جبران می کند، برای مثال شاید شما به دنبال ساخت یک فرم تماس باشید در حالت پیشفرض وردپرس این قابلیت را نداشته ولی شما با نصب یک افزونه وردپرس تماس یا فرم ساز می توانید این قابلیت را به وردپرس اضافه کنید.

ممکت است شما در طور کار با وردپرس نیاز های گوناگونی داشته باشید، یک افزونه وردپرس می تواند در سایت شما تغییراتی ایجاد کند و یا بخشی را به سایت وردپرسی شما اضافه و یا کم کند. خوشبختانه هزاران افزونه رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد تا شما به هرچیزی که نیاز داشته باشید دست پیدا کنید.

http://karinacss.4kia.ir/info2/421443/a/

 

 

 

بیشتر بدانید 

 

منبع

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

افزونه وردپرس چیست

افزونه وردپرس چیست؟

 

وردپرس در واقع کدهایی هستند که به سایت شما متصل و اضافه می‌شوند. به زبان ساده به این معنا است که افزونه، قابلیتی به سایت شما می‌افزاید و یا قابلیت‌های موجود آن را بیشتر می‌کند. افزونه‌های توانایی ایجاد تغییرات کوچک و بزرگی در سایت را دارند، برای نمونه برخی از افزونه‌ها می‌توانند سایت شما را به یک فروشگاه کامل، یک شبکه‌ی اجتماعی، یا یک انجمن(forum) تبدیل کنند.

 

و یا برخی دیگر قابلیت‌هایی جزئی مانند افزودن لینک شبکه‌های اجتماعی به سایت می‌افزایند.

 

همه‌ی افزونه‌ لزوما بخشی برای نمایش به کاربران ندارند

 

 برخی از آن‌ها تنها در پیشخوان مدیریت، برای مدیر سایت قابل مشاهده هستند، مانند افزونه‌هایی که وضعیت کلی سایت، رتبه‌بندی و ... را نشان می‌دهند، یا افزونه‌های امنیتی.

https://webd11design.blogspot.com/2023/05/blog-post_18.html

 

بیشتر بدانید

 

http://esmaeil2211.rozblog.com/post/21

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

 

افزونه بانک ملت، یک افزونه برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که توسط بانک ملت ارائه شده است. این افزونه به کاربران وردپرس اجازه می‌دهد تا درگاه پرداخت بانک ملت را به وب سایت خود اضافه کنند تا بتوانند پرداخت های آنلاین را انجام دهند.

بیشتر بدانید 

 

با نصب و فعالسازی افزونه بانک ملت، کاربران وردپرس می‌توانند از ویژگی های زیر بهره مند شوند:

  • اضافه کردن درگاه پرداخت بانک ملت به وب سایت
  • پشتیبانی از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
  • قابلیت پرداخت با استفاده از کارت بانکی و یا شارژ مستقیم موبایل
  • ارسال ایمیل به کاربر و مدیر سایت پس از هر تراکنش موفقیت آمیز
  • قابلیت تنظیم مبلغ پرداختی و همچنین پرداخت یکباره یا ماهانه

برای استفاده از افزونه بانک ملت، کاربران باید ابتدا اقدام به دریافت کلید API بانک ملت نمایند و سپس اطلاعات مربوط به درگاه پرداخت را در افزونه تنظیم کنند. پس از تنظیمات، کاربران می‌توانند با استفاده از افزونه بانک ملت، پرداخت های آنلاین را در وب سایت خود دریافت کنند.

https://creative-iris-w062hk.mystrikingly.com/blog/43112ed6681

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

فرم های جاذبه چیست؟


Gravity Forms یک افزونه ممتاز وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم هایی را برای قرار دادن در وب سایت خود ایجاد کنید. با استفاده از این افزونه می توانید فرم های تماس، آزمون ها و نظرسنجی ها را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید. برای ویژگی‌هایی مانند قالب‌بندی شرطی، که به‌طور خودکار سؤالات خاصی را بر اساس پاسخ‌های کاربران به سؤال‌های قبلی نشان می‌دهد یا پنهان می‌کند، و مسیریابی، که ارسال‌های فرم را به آدرس‌های ایمیل مشخص‌شده در محتویات در ارسال فرم هدایت می‌کند، محبوب است.

Gravity Forms بیش از یک دهه است که وجود دارد و به یک نام قابل اعتماد و قابل اعتماد در فضای افزونه فرم وردپرس تبدیل شده است. در این پست یاد می گیریم که چگونه Gravity Forms را در وب سایت خود نصب کنید و از ویژگی های آن نهایت استفاده را ببرید.

نحوه استفاده از فرم های جاذبه
فرم های جاذبه را دانلود کنید.
افزونه Gravity Forms را در وردپرس آپلود کنید.
افزونه را نصب و فعال کنید.
کلید مجوز را اضافه کنید.
تنظیمات کلی افزونه را پیکربندی کنید.
یک فرم ایجاد کنید.
فرم را به سایت خود اضافه کنید.
1. Gravity Forms را دانلود کنید.
پس از خرید مجوز سالانه Gravity Forms، می توانید افزونه را به صورت فایل زیپ دانلود کنید. این فایل .zip را در دسکتاپ خود ذخیره کنید.

صفحه دانلود افزونه وردپرس gravity forms
منبع تصویر

2. افزونه Gravity Forms را در وردپرس آپلود کنید.
در داشبورد وردپرس خود، Plugins > Add New را انتخاب کنید. روی آپلود افزونه کلیک کنید، سپس فایل زیپ. Gravity Forms را برای آپلود در رایانه خود پیدا کنید.

صفحه آپلود برای بارگذاری Gravity Forms در وردپرس.
منبع تصویر

3. افزونه را نصب و فعال کنید.
پس از اینکه فایل .zip را آپلود کردید، Install Now و سپس Activate Plugin را انتخاب کنید.

صفحه نصب نصب و فعال سازی افزونه Gravity Forms وردپرس.
منبع تصویر

4. کلید مجوز را اضافه کنید.
Gravity Forms پس از خرید، کلید مجوزی را ارائه می‌کند که به قابلیت‌های کامل افزونه، از جمله پشتیبانی، به‌روزرسانی‌های خودکار، و افزونه‌ها دسترسی می‌دهد. برای پیدا کردن کلید مجوز خود، وارد حساب کاربری خود در وب سایت Gravity Forms شوید و مجوزهای خود را انتخاب کنید.

کلید مجوز را کپی کنید، سپس به داشبورد وردپرس خود بازگردید. در داشبورد خود، Forms > Settings را انتخاب کنید. در برگه تنظیمات عمومی، کلید خود را در قسمت Support License Key قرار دهید، سپس روی Save Settings در پایین صفحه کلیک کنید.

تب تنظیمات عمومی در افزونه وردپرس gravity forms
منبع تصویر

5. تنظیمات کلی افزونه را پیکربندی کنید.
هنگامی که کلید شما تأیید شد، می توانید چندین تنظیمات کلی افزونه را در همان صفحه پیکربندی کنید.

این تنظیمات شامل ارز ترجیحی برای پرداخت‌ها، ثبت خطا و به‌روزرسانی خودکار پس‌زمینه است. به‌روزرسانی‌های خودکار پس‌زمینه راحت هستند، زیرا اطمینان می‌دهند که نصب Gravity Forms جدیدترین و ایمن‌ترین نسخه است.

این تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید، سپس روی ذخیره تنظیمات در پایین صفحه کلیک کنید.

gravity-forms-wordpress-plugin-settings-page-1
منبع تصویر

 

http://esmaeil2211.rozblog.com/post/20

 

6. یک فرم ایجاد کنید.
هنگامی که افزونه را با موفقیت نصب کردید و تنظیمات خود را انتخاب کردید، آماده ایجاد اولین فرم خود هستید.

در داشبورد خود، Forms > New Form را انتخاب کنید. از اینجا، عنوان و توضیحات اختیاری را به فرم خود اضافه خواهید کرد.

عنوان و توضیحات اعلان int he gravity forms wordpress pluginImage Source

سپس وارد ویرایشگر فرم می شوید، جایی که می توانید از سازنده کشیدن و رها کردن، فیلدها و ابزارهای سفارشی سازی برای ایجاد فرم مورد نظر خود استفاده کنید.

اشکال گرانش صفحه سازنده را تشکیل می دهند
منبع تصویر

7. فرم را به سایت خود اضافه کنید.
هنگامی که اولین فرم شما تکمیل شد، می توانید آن را به وب سایت خود اضافه کنید. به صفحات در داشبورد وردپرس خود بروید، سپس افزودن جدید یا صفحه موجود را انتخاب کنید.

در ویرایشگر صفحه، دکمه افزودن فرم در بالای ویرایشگر تصویری وجود دارد. با انتخاب این دکمه یک منوی کشویی با فرم های شما نشان داده می شود. فرمی را که ایجاد کردید انتخاب کنید و روی درج فرم کلیک کنید.

با Gravity Forms، افزونه وردپرس، فرمی را به سایت خود اضافه کنید.
منبع تصویر

روی Update برای صفحه کلیک کنید، سپس از وب سایت خود دیدن کنید تا فرم جدید را در صفحه مشاهده کنید.

 

منبع

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

نصب افزونه وردپرس

وردپرس
پلاگین ها
23 مارس 2023

نبیلا آر.

6 دقیقه بخوانید

نحوه نصب افزونه های وردپرس
وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS)، انعطاف پذیری بالا و گزینه های سفارشی سازی متعددی را ارائه می دهد. این افزونه های متنوع وردپرس را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عملکرد وب سایت خود را تغییر دهید.

وردپرس دایرکتوری پلاگین خود را دارد که شامل افزونه های رایگان و پریمیوم می شود. این افزونه ها به شما امکان می دهند ویژگی های مختلفی را اضافه کنید، از فرم های تماس و خبرنامه های سفارشی گرفته تا کش وب سایت و امنیت وردپرس.

برخی از افزونه ها همچنین می توانند سایت وردپرس شما را تغییر دهند تا آن را به یک فروشگاه آنلاین کاربردی با افزونه WooCommerce یا یک پلت فرم آموزش الکترونیکی با افزونه های LMS تبدیل کنند. در واقع، شما حتی می توانید افزونه وردپرس خود را ایجاد کنید.

در این آموزش مراحل نصب افزونه های وردپرس را با سه روش مختلف به صورت مرحله به مرحله نشان خواهیم داد. در پایان این مقاله، نکاتی را نیز درج می کنیم که می توانید هنگام جستجوی افزونه های جدید وردپرس برای بهبود سایت خود، از آنها پیروی کنید.


چگونه پلاگین های وردپرس را از دایرکتوری پلاگین های رسمی نصب کنیم
نحوه نصب دستی افزونه های وردپرس
استفاده از FTP Client برای نصب افزونه های وردپرس
فعال کردن پلاگین های از پیش نصب شده در hPanel
هنگام انتخاب یک پلاگین چه چیزهایی را باید به خاطر بسپارید؟
به روز رسانی های منظم
اطمینان از اینکه برای کار مناسب است
یک پلاگین را در یک زمان نصب کنید
برای هر عملکرد فقط از یک پلاگین استفاده کنید
نحوه نصب پلاگین های وردپرس سوالات متداول
چگونه یک افزونه وردپرس را به صورت دستی نصب کنم؟
آیا می توانم افزونه ها را روی وردپرس رایگان نصب کنم؟
چگونه پلاگین های وردپرس را از دایرکتوری پلاگین های رسمی نصب کنیم
ساده ترین راه برای نصب افزونه های وردپرس، دسترسی به دایرکتوری رسمی افزونه ها از طریق ناحیه مدیریت وردپرس است. با این حال، این فهرست پلاگین وردپرس فقط به گزینه های افزونه رایگان محدود شده است.

وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به Plugins -> Add New بروید. به جستجوی نام افزونه در نوار جستجو ادامه دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی برگه های ارائه شده در سمت چپ، افزونه های برجسته، محبوب یا توصیه شده را مرور کنید.

افزودن صفحه پلاگین در وردپرس
به عنوان مثال، اگر افزونه MonsterInsights را جستجو کنید، آن را به عنوان اولین نتیجه خواهید دید. برای شروع نصب افزونه، روی دکمه Install Now کلیک کنید.

منتظر بمانید تا فرآیند به پایان برسد و برای شروع استفاده از افزونه وردپرس، روی دکمه Activate کلیک کنید.

هنگامی که افزونه را فعال کردید، تنظیمات افزونه را با رفتن به Plugins -> Installed Plugins بررسی و پیکربندی کنید.

نحوه نصب دستی افزونه های وردپرس
راه دیگر برای نصب افزونه های وردپرس، آپلود دستی فایل های افزونه از طریق داشبورد وردپرس است.

این روش به شما امکان می‌دهد افزونه‌ای را نصب کنید که ممکن است در دایرکتوری رسمی وردپرس نباشد اما به جای آن از دایرکتوری‌های شخص ثالث مانند CodeCanyon و Codester در دسترس باشد.

قبل از شروع فرآیند نصب افزونه، ابتدا باید فایل ZIP افزونه را از منبع انتخابی خود دانلود کنید.

نکته تخصصی
اگر به دنبال افزونه ها هستید، مطمئن شوید که آنها را از یک منبع قابل اعتماد دانلود می کنید. افزونه‌های سایت‌های غیرقابل اعتماد ممکن است حاوی بدافزار یا ویروس‌های مخفی باشند.

ویرایشگر
Egidijus N.

رئیس امنیت سایبری

در مرحله بعد، به قسمت مدیریت وردپرس خود دسترسی پیدا کنید و روی افزونه ها -> افزودن جدید کلیک کنید. سپس، دکمه آپلود افزونه را در سمت چپ بالای صفحه پیدا کنید.

تصویری که نشان می‌دهد دکمه «آپلود آپلود» در کجا قرار دارد
فایل ZIP افزونه را از رایانه خود که می خواهید آپلود کنید انتخاب کنید، سپس روی Install Now کلیک کنید.

تصویری که نشان می‌دهد دکمه «اکنون نصب کنید» در کجا قرار دارد
منتظر بمانید تا نصب افزونه تمام شود و Activate Plugin را فشار دهید.

اسکرین شات نحوه فعال سازی افزونه را نشان می دهد
استفاده از FTP Client برای نصب افزونه های وردپرس
چندین افزونه پریمیوم و سفارشی وردپرس وجود دارد که شما را ملزم به نصب دستی آنها با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP می کند. برای یک مبتدی، این فرآیند ممکن است کمی پیچیده تر باشد زیرا ابتدا باید نحوه پیکربندی یک کلاینت FTP را یاد بگیرید.

 

https://www.linkedin.com/pulse/%25D9%2586%25D8%25AD%25D9%2588%25D9%2587-%25D8%25A7%25D8%25B3%25D8%25AA%25D9%2581%25D8%25A7%25D8%25AF%25D9%2587-%25D8%25A7%25D8%25B2-%25D8%25A7%25D9%2581%25D8%25B2%25D9%2588%25D9%2586%25D9%2587-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%25BE%25D8%25B1%25D8%25B3-esmaeil-ahmadi/

 

نگران نباشید - راهنمای زیر شما را به صورت مرحله به مرحله از طریق این فرآیند راهنمایی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی مراحل را دنبال کنید.

ابتدا فایل ZIP افزونه را استخراج کرده و در پوشه ای در رایانه خود ذخیره کنید. به خاطر داشته باشید که پوشه فایل افزونه استخراج شده همان پوشه ای است که باید از طریق سرویس گیرنده FTP آپلود کنید.

سپس وب سایت خود را به سرور FTP متصل کنید. برای انجام این کار، جزئیات FTP را از ارائه دهنده هاست خود پیدا کنید.

برای کاربران هاستینگر، به سادگی وارد hPanel خود شوید و داشبورد حساب میزبانی خود را باز کنید. سپس به منوی نوار کناری → فایل ها → حساب های FTP بروید.

 

منبع

  • mahta habibi
  • ۰
  • ۰

بهترین قالب وردپرس

بهترین تم های وردپرس هنگام تحقیق در مورد بهترین تم های وردپرس، چندین فاکتور از جمله سازگاری با افزونه های محبوب و گزینه های سفارشی سازی را در نظر گرفتیم. یکی دیگر از مواردی که برای ما سنگینی کرد، سبک بودن تم است. همه مضامین موجود در لیست ما شهرت خوبی در جامعه دارند، ویژگی‌های عالی و سازگاری با صفحه‌سازهای محبوب مانند Elementor، Divi Builder و Beaver Builder را ارائه می‌دهند. بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، بیایید به لیست خود بپردازیم.

1. Divi Divi بهترین قالب وردپرس بیایید لیست خود را از بهترین تم های وردپرس با Divi شروع کنیم، که به طور گسترده به عنوان قابل تنظیم ترین تم در لیست ما شناخته می شود. Divi دارای ویژگی های منحصر به فرد مختلفی است که آن را از رقبای خود متمایز می کند. به عنوان مثال، یک Visual Builder طراحی بدون کد ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تغییرات طراحی را در قسمت جلویی ایجاد کنید و به شما امکان می دهد طرح های صفحه خود را در زمان واقعی ویرایش کنید. با بیش از 200 عنصر قابل تنظیم برای طراحی وب سایت شما، Divi انعطاف پذیری کاملی را از طریق ماژول هایی مانند تارها، آکاردئون ها، لغزنده ها، چرخ فلک ها و موارد دیگر فراهم می کند. علاوه بر این، Divi کاملاً ریسپانسیو است و اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما در همه دستگاه ها عالی به نظر می رسد. همچنین قادر است گردش کار شما را با ماژول های ویرایش انبوه، میانبرهای صفحه کلید، تنظیمات سبک جهانی و موارد دیگر بهبود بخشد، و آن را به یک انتخاب عالی برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک وب سایت حرفه ای به راحتی می باشد تبدیل می کند. ویژگی های کلیدی برای Divi

https://worpress.blog.ir/1402/02/19/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%85-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA


Front-end Visual Builder
با تم ساز قالب های صفحه بسازید
بیش از 200 ماژول طراحی
2200+ طرح بندی حرفه ای طراحی شده است
ادغام با پلاگین های محبوب


  بسته‌های طرح‌بندی Divi Divi ویژگی‌های فراوان دیگری نیز دارد تا تجربه ساخت وب‌سایت شما را بی‌نقص کند. به عنوان مثال، مجهز به بیش از 2200 طرح‌بندی از پیش ساخته شده است که دستیابی به ظاهر و احساس دلخواه خود را بدون نیاز به توسعه‌دهنده آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، با WooCommerce کاملاً سازگار است، با بیش از 20 ماژول مخصوص Woo که به شما کمک می کند تا طرح بندی محصولات و فروشگاه های خیره کننده ایجاد کنید. همچنین دارای یک سیستم پشتیبانی ستاره ای با متخصصان فناوری است که 24/7 در دسترس است. به علاوه، می‌توانید قابلیت‌های چشمگیر آن را با یک سیستم پشتیبانی اجتماعی گسترده که آموزش‌ها، افزونه‌ها و منابع دیگر را از طریق Divi Marketplace ارائه می‌دهد، افزایش دهید. شاید یکی از چشمگیرترین ویژگی های Divi، Theme Builder باشد، که به شما امکان می دهد قالب های صفحه سفارشی، سرصفحه ها و پاورقی های جهانی و همه چیز را در این بین ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما منحصر به فرد است و برند شما را به طور دقیق منعکس می کند. Divi بهترین گزینه برای: هرکسی است که به دنبال یک تم وردپرس کاملاً پاسخگو و بسیار قابل تنظیم است که ایجاد یک وب سایت زیبا و کاربردی را برای مبتدیان و همچنین توسعه دهندگان با فناوری آسان می کند.
دیوی

ادامه مطالب 
شروع قیمت 89 دلار در سال
وب سایت ها نامحدود
طرح بندی رایگان 2200+
تم ساز ✔️


یکپارچه سازی تجارت الکترونیک ✔️


از DIVI2 دیدن کنید. پوسته وردپرس Hello Elementor Hello Elementor بعدی در لیست ما از بهترین تم وردپرس Hello Elementor است که از افزونه صفحه ساز Elementor برای کمک به ایجاد وب سایت های زیبا با ویرایشگر کشیدن و رها کردن استفاده می کند. Elementor کاملاً واکنش گرا است و به شما امکان می دهد پیش نمایشی کنید که صفحات شما در همه اندازه های صفحه نمایش چگونه به نظر می رسند. Elementor همچنین به شما امکان می دهد در صورت ارتقا به نسخه حرفه ای، قالب هایی برای سرصفحه ها و پاورقی ها، طرح بندی پست های وبلاگ و موارد دیگر ایجاد کنید. برای کسانی که به دنبال گنجاندن تجارت الکترونیک در سایت های خود هستند، Elementor 100 ویجت طراحی، از جمله 24 ویجت برای WooCommerce، ارائه می دهد تا سایت شما را به یک فروشگاه آنلاین درآمدزا تبدیل کند. ویژگی های کلیدی Elementor
بیش از 100 ویجت طراحی


پشتیبانی از ووکامرس
صفحه ساز را بکشید و رها کنید
بیش از 300 قالب

منبع

  • mahta habibi